Wykonujemy pełen zakres badań rynku oraz badań konsumenckich. Przez lata współpracy z liderami rynku Retail wykreowaliśmy wiele rozwiązań wspomagających projektowanie, prowadzenie oraz raportowanie badań.
Do większości projektów używamy naszych autorskich aplikacji badawczych a w bardziej złożonych projektach tworzymy rozwiązania „szyte na miarę”.
Dlaczego warto (czy przewagi?)
Proponujemy kompleksowe podejście, w ramach którego zawierają się działania w następujących obszarach badawczych:
Jak komunikować się z konsumentami zrozumiałym dla nich językiem? Jak trafiać do nich z przekazem?
Porozumiewanie się z naszymi odbiorcami językiem zrozumiałym jest prawdziwą sztuką. Nie uda się jej osiągnąć, gdy nie znamy, nie rozumiemy lub nie chcemy słuchać języka Klientów. Nie pozostawiajmy tej niezwykle ważnej dziedziny przypadkowi.
Proponujemy najprostsze rozwiązania – słuchanie Klienta w uporządkowany metodologicznie sposób. Skupiamy się na słowach i ich semantyce, zrozumieniu zwrotów i fraz. Powiązaniu używanego słownika z emocjami i skojarzeniami. Znajdujemy określenia najbliższe produktom i usługom.
Wyzwania, w których możemy Ci pomóc:
W dobie pandemii zachowania zakupowe konsumentów uległy ogromnym zmianom. Nie tylko sprzedaż on-line podbiła serca klientów. Również w sklepach stacjonarnych zakupy robimy nieco inaczej.
Jest wiele metod ilościowych i jakościowych, by zbadać zwyczaje zakupowe oraz ich zmianę w czasie. Można monitorować ilościowo koszyk konsumenta lub wniknąć głęboko z jego drzewo decyzyjne metodami jakościowymi.
Wiemy, że obecnie w świecie usług przewagą konkurencyjną jest dobre doświadczenie użytkownika końcowego. Dlatego niezależnie od tego jakim kanałem posługuje się konsument warto prześledzić całą jego ścieżkę decyzyjna od momentu rozważania o podjęciu działania, przez finalizację usługi, do obsługi posprzedażowej.
Dobrze zaprojektowana ścieżka Klienta to niższe koszty, sprawniejsze procesy i efektywniejsza sprzedaż. By utrzymać zakładaną jakość warto także dokonać czasowej ewaluacji pomiarem „Mystery Shopper”, wywiadami posprzedażowymi, czy stałym panelem konsumenckim.
Wyzwania, w których możemy Cię wesprzeć:
Badania Category Management zajmują się kompleksowo całym obszarem zarządzania produktem/kategorią w punkcie sprzedaży.
Od bardzo skomplikowanych, wieloetapowych projektów, po badania obserwacyjne „pod półką”. Możliwości jest bardzo wiele, niemniej wszystkie skupiają się na najlepszej, najbardziej zrozumiałej dla konsumenta ekspozycji produktu.
Wyzwania, w których możemy Cię wesprzeć:
Cena produktu to nierozłączny element strategii marketing mix 4P (Produkt, Place, Promotion, Price ) Badamy zależności miedzy tymi elementami ze szczególnym uwzględnieniem ceny – to ona w większości kategorii jest silnym determinantem podejmowanych decyzji zakupowych i czynnikiem, który można najszybciej modyfikować. Nawet niewielkie korekty w polityce cenowej mogą wpłynąć na powodzenie sprzedawanej usługi lub produktu i mieć znaczny wpływ na finanse firmy.
Wyzwania, w których możemy Cię wesprzeć:
Wyzwania, w których możemy Cię wesprzeć:
Regularność w monitorowaniu poziomu NPS pozwala ocenić jakość prowadzonych działań i dostarcza niezbędnych informacji, które ułatwiają planowanie strategii skierowanych na budowanie satysfakcji i lojalności u klientów. Optymalnie wykorzystany jest narzędziem do powiększania zysków przedsiębiorstwa.
NPS to nie tylko jedna liczba – bardziej lub mniej zadowalająca.
Mierzenie zmian w czasie pozwala na analizę zmian wewnątrz każdego z trzech segmentów Klientów wyłonionych dzięki NPS. Zmiany w poszczególnych segmentach mogą być spowodowane wieloma czynnikami: fluktuacją pracowników, zmianami asortymentu, punktu sprzedaży, jakością obsługi, pojawieniem się znaczącej konkurencji w okolicy, zmian wizerunku firmy etc. Pozwala również w przypadku wielu placówek porównywać poziom lojalności Klienta pomiędzy nimi.
Analizowanie zmian w każdym segmencie pomaga w dostrzeżeniu niepokojących przepływów ocen i zapobiegać np. niższej sprzedaży w przyszłości.
Bardzo często jest podstawowym narzędziem przyznawania premii poszczególnym zespołom czy managerom. Jest też wskaźnikiem niezbędnych szkoleń dla załóg.